Razvoj nestandardnega, robustno lamelnega transportnega traku s pogonsko valjčno verigo za proizvodnjo elektromotorjev!

Študija primera DOMEL1

Domel d.d., svetovni proizvajalec elektromotornih pogonov in komponent, z lastnimi inovativnimi tehnologijami vedno znova postavlja nove standarde v elektro industriji.

 

ZNAČILNOSTI REŠITVE

  • Najmanjši radij transportnega traku
  • Izredno robustna izvedba transportnega traku
  • Preprosto vzdrževanje transportnega traku

CILJI

Podjetje Domel je za proizvodnjo elektromotorjev potreboval robusten krivinski transportni trak, kateri mora prenesti težo in omogočati tekoč transport kovinskih polizdelkov brez poškodb in s čim daljšo življenjsko dobo. Sama konstrukcija tehnične linije mora zagotavljati enostavno menjavo posameznih segmentov in ob koncu življenjske dobe hitro dobavo vseh lamel in nosilne valjčne verige. Dodatna zahteva je bila, da mora transportni trak omogočiti 90 stopinjski zavoj na čim manjšem radiju zaradi postavitve sosednjih strojev. Pogon transportnega traku je moral biti izveden s polžnim reduktorjem, elektromotor pa mora omogočati poljubno spreminjanje hitrosti transportne linije s frekvenčnim pretvornikom.
PREDSTAVITEV NAŠE REŠITVE

Po zahtevah podjetja smo skonstruirali in izdelali robusten transporten trak z lamelami iz jekla, ki so gnane z močno valjčno verigo 12B-1. Oznaka šarnirne verige je Rexnord 1874-TAB-K450 in njene posebej oblikovane lamele omogočajo izvedbo krivine transportnega traku polmera 381mm. Jeklene lamele debeline 3mm s pogonsko verigo 12B-1 omogočajo transport težkih izdelkov, maksimalna sila, s katero lahko delujemo na nosilno verigo je 4.500N. Pogon transportnega traku smo izvedli s polžnim gonilom Motovario NMRV-P 63 s prestavnim razmerjem 30 in štiri polnim elektromotorjem moči 0,55kW. Izbrana kombinacija pogona omogoča spreminjanje hitrosti vrtenja elektromotorja oz. transportnega traku preko inverterja, saj znaša servisni faktor pogona kar 1,9. Širina transportnega traku 1874-TAB-K450 je 114,3mm (maksimalna širina šarnirne verige 1874 je 190,5mm) in omogoča delovanje v izredno širokem temperaturnem območju od -70˚C pa vse do 430˚C.

 


Za proizvodnjo linijo elektromotorjev smo iskali ponudnika, ki bi hitro, strokovno in popolnoma po meri izdelalo robusten krivinski transportni trak. Podjetje M&M Intercom nam je bilo sposobno v izjemno hitrem času ponuditi celostno tehnično rešitev, torej od samega načrtovanja in konstruiranja do same izvedbe. Z delovanjem traku od dneva vgraditve ni bilo nikoli nobenih težav, kar je za nas ključnega pomena, saj ne sme prihajati do prekinitve proizvodnega procesa. “

OZI projektiva, Domel, d.o.o.